Targi Cosmoprof North America odbywają się w gorącym Las Vegas w połowie lipca. Powodzenie firm determinują jednak wysokie wymagania oraz ciekawe biznesplany. –To targi, na których liczy się pomysł na markę, a nie przepych na stoisku – komentuje Łukasz Rychlicki, prezes Alba Thyment. Co ważne, Cosmoprof w Vegas adresowany jest tylko dla profesjonalistów. –Atmosferę spotkań dyktują Amerykanie. Firmy są dokładnie przepytywane i sprawdzane przez potencjalnych inwestorów lub dystrybutorów. Trzeba znać swoją wartość, potencjał i mieć pomysł na rozwój – dodaje Ł. Rychlicki.
Alba Thyment podczas tegorocznych targów została poproszona przez organizatorów, by w 2015 roku dołączyć do pawilonu wyjątkowych marek z dużym potencjałem rozwojowym, czyli prestiżowego „Discover Beauty”. –Amerykanie mieli okazję po raz pierwszy poznać naszą ofertę w Pawilonie Narodowym, uczestniczymy bowiem w Branżowym Programie Promocji dofinansowanym przez UE za pośrednictwem Ministerstwa Gospodarki – wyjaśnia prezes Rychlicki. –Bardzo chętnie skorzystamy z propozycji dołączenia do ekskluzywnego programu „Discover Beauty”. Wierzymy, że będziemy tam godnie reprezentować Polskę – dodaje.